Födelsedag idag

Idag fyller jag år!!

Blev uppvaktad runt 07:00 av mycket trötta barn. De vet ju att jag är morgonpigg och ville förekomma mig. Men se, det gick inte! ha ha Hopplös morsa!

Nåväl, frukost på sängen, jättevacker blombukett, ett paket innehållande julkaffe och whiskypraliner *mums* och en roddmaskin! Nu jäklar ska det bli träning av. Frågan är bara var man ska ställa åbäket. Den är ju inte liten - om jag säger så.

Källaren är nog bästa alternativet. Där kan man vara utan att störa någon tidiga morgnar när alla sover utom jag, katterna och tomten.

Ikväll blir det julbord på Bålsta Gästgivaregård tillsammans med familjen Engström. Men innan dess ska vi ut och köpa julgran.


Bjuder på lite julstämning från 2007 - kvällen innan julafton med varm skinka och julöl/-must.

Kommentarer
Postat av: Lasse

Här ser vi förbi tröjorna och passar över ett bättre Grattis från Bättre Hockey...

2008-12-20 @ 15:21:19
URL: http://battrehockey.wordpress.com/
Postat av: THOWE

haha whiskey heter det väl ändå morsan ;)

2008-12-20 @ 15:22:18
URL: http://thowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0