JG:s facit sjunker

Jag har varit inne på det här tidigare och nu ser vi resultatet.

Jonas Gustavsson släpper för många puckar bakom sig. Men det är förstås inte hans fel helt och hållet - självklart inte!

Men det är en tendens jag noterat och nu syns den även i statistiken... Från att ha legat på runt 1,70 insläppta mål per match ligger nu JG på 2,00. Leder iofs fortfarande målvaktsligan så varför GNÄLLA!!

Jo, gnäller gör jag så länge de förlorar! W T F 11 sekunder kvar!!!

Men kom ihåg semifinalen 2006 mot HV. Den glömmer jag aldrig!! Här en liten påminnelse. Sedan kanske vi kan glömma matchen igår.



Kommentarer
Postat av: THOWE

får gåshud!!

2008-12-15 @ 16:57:15
URL: http://thowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0