Julklappar

Nu har julklappar börjat inhandlas. Status 6 dec:

Per 2 st
Towe 2 st
Jeppe 4 st
Matilda 0 st
Tina 0 st
Bernt 0 st
Mathilda 1 st
Hampus 0 st
Sebastian 0 st
Mormor 0 st

************************************************************

Igår blev det två till Per, en till Jesper, en till Towe och en till Mathilda Systerdotter.

Idag blev det en till Jesper och en till Towe.

Köpte en, nej två blev det, till mig själv också! ha ha

Nya bud! Barnen får för ytterligare några hundra.

Per är klar.
Towe ska ha för ytterligare runt 1000 kr. 
Jeppe ska ha för ytterligare 1800 kr.

Matilda Styvdotter tar Per hand om.

Tina och Bernt ska ha en liten sak.
Mathilda Systerdotter är klar.
Hampus Systerson ska ha en liten sak.
Sebastian Systerson ska ha en liten sak.

Min mor ska ha en liten sak.

Sedan är jag klar med julklapparna! Återstår bara allt julgodis och annat fix-och-don inför julen. Karlstad it is!

Kommentarer
Postat av: THOWE

hur fan .. du måtse ha köpt dyra klappar till mig om du har så lit epengar kvar haha

2008-12-04 @ 16:57:17
Postat av: THOWE

haha vet inte, det jag önskar mig ;d

2008-12-04 @ 17:15:36
URL: http://thowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0