Äntligen igång igen...

På torsdag är det nästan full omgång igen! Dags för ett litet tips:

Frölunda - Timrå  0-2
Mitt tips: 2-5
(heja Timrå! Tippar ALDRIG Frölundavinst - bara så ni vet!)

Linköping - Brynäs 3-1
Mitt tips: 5-2

(Såg LHC igår - usch, de ser otroligt starka ut!)

Färjestad - Skellefteå 5-2
Mitt tips: 3-1

(svår match men nu får det ta mig tusan bli lite mål och 3 mål är ändå ganska få. Man får vara glad för det lilla...)

Södertälje - Rögle 3-2
Mitt tips: 4-3
(SSK är inne i en vinnande trend)

Luleå - Modo 3-2
Mitt tips: 4-1

(Luleå verkar heta. Visserligen kommer Modo att förlora mot DIF ikväll och vara sugna på seger men jag tror Luleå vinner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0