Badrumsrenovering

Äntligen är badrumsrenoveringen inne i sitt slutskede. Idag har vi varit iväg och handlat en ny blandare eftersom den förra var felaktig - trots leverantörens försäkran om att den skulle passa... yeah right!

Lite lampor och andra prylar har inhandlats med hjälp av presentkortet vi fick i bröllopsgåva i våras.

Badrummets status idag:


Ofärdigt kring handfatet. Saknas blandare, spegel, rör, lampa och dörr.


Ser inte helt färdigt ut kring badkaret heller...


Duschen är däremot klar men vi fortsätter att duscha nere i källaren - se nedan.


Mysigt, eller hur! ehhh...



Men vi har haft läcker utsikt när vi duschat - eller vad sägs:



Kommentarer
Postat av: THOWE

Na.. AAAJSSSS !!!! :)





haha men jag gillar inte jeans.. sen kanske det beror på att jag inte har några jag gillar ;)I hihi

2008-11-08 @ 17:34:44
URL: http://thowes.blogg.se/
Postat av: Mathilda Skystedt

Cool blogg du har Ewa!! Men vet du något annat coolt, jag satt i samma vagn som Jonas Höglund idag (på tåget hem från stockholm)!!! Vet du något ännu coolare, jag tränade på KMTI i tordags och då tränade jag samtidigt som Emil Kåberg!!!! Coolt va?

2008-11-09 @ 14:47:23
Postat av: Ewa

ha ha ja, Mathilda. Det var coolt! :)

2008-11-09 @ 15:55:07
URL: http://fbkhockey.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du haft en fin dag! :)

2008-11-09 @ 15:58:39
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0