Gårdagen

Usch, nu ligger Frölunda före Färjestad i tabellen. Inte roligt alls.

Matchen i går var ett sömnpiller - men vad vänta en måndag i november hemma mot Södertälje. *jäsp*

Peter Nordström gör iallafall allt han kan och lite till. Härligt att se hans inställning till skillnad mot t ex Per Åslund. Vet att jag gnällt på honom tidigare men han läser knappast den här bloggen. Det kanske skulle vara nyttigt för honom om han gjorde det.

Det finns några som alltid ger allt. Förutom Peter Nordström är det Emil Kåberg. Jonas Gustavsson går det förstås inte att klaga på eller Martin Sevc. Det finns ett och annat guldkorn men detta räcker ju inte för hela laget.

Såg inte Hockeykväll igår för jag kan just tänka mig allt gnäll som kommer ur den wikegårdska smatterkvarnen - riktat mot Karlstadlaget. Kanske ser jag det på webben ikväll...

***

Landslagsuppehåll. Ska bli kul att se om Jonas får stå någon match. Det får han troligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0