Hur blev det då?

Linköping - Timrå 2-6
En riktig skräll! Undrar om det handlade om underskattning?
Mitt tips: 5-2

HV71 - Skellefteå 3-3 (3-4 efter OT)
Inte helt fel ute...
Mitt tips: 2-4

Färjestad - Frölunda 0-2
Allt är redan sagt i tidigare inlägg *suck*
Mitt tips: 5-2

Rögle - Djurgården 4-3
Här hade DIF Rögle på fallrepet men släppte upp dem. Slarvigt! Men har man domaren emot sig är det inte mycket att göra...
Mitt tips: 2-3

Modo - Södertälje 3-0
Modo överraskade men var faktiskt tvungna att ta en seger. 2 av målen gjordes dessutom shorthanded och i samma numerära underläge- med 20 sekunder mellan. Hallå, SSK!!
Mitt tips: 2-2

Luleå - Brynäs 3-3
Ja, inte helt oväntat resultat faktiskt.
Mitt tips: 4-2

Kommentarer
Postat av: Per

Det var inte slarv, det var domaren! grrr

2008-11-22 @ 22:30:59
URL: http://blog.crisp.se/perlundholm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0