Tidigt tisdagstips

Mitt i all fotbollsgala *booooring*

Varför kan inte Zlatan ge sin tjej en puss när han vinner alla priser? Antar att det är en typisk tjejkommentar...

HV71 - Luleå 1-1
Mitt tips: 3-4. Första mötet mellan dessa två i Jönköping. Har mötts tidigare i Luleå då HV vann. Luleå är starkare och hetare nu.

Färjestad - Timrå 2-0
Mitt tips: 5-1. Även här är det första mötet mellan dessa två i Karlstad. Mötet uppe i Timrå vann FBK. Timrå är nere i en svacka nu och FBK verkar ha fått igång målskyttet. Vassast i ES de 4 senaste omgångarna.

Djurgården - Brynäs 2-4
Mitt tips: 3-2. Och gissa vad... Första mötet även här på Hovet den här säsongen. DIF vann uppe i Gävle senast. Svår match för 08:orna men jag tror de grejar det.

Kommentarer
Postat av: THOWE

mamma han kanske inte riktigt hade en puss i första tanke.. haha. talet kanske !?

2008-11-17 @ 22:18:42
URL: http://thowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0