Tips 17 nov

Frölunda - Södertälje 3-2 (attans vad nära jag var. Det stod 2-2 länge in i 3:e perioden...)
Mitt tips: 3-3
Tror på oavgjort men hoppas på SSK-seger.

Linköping - Rögle 3-1 (rätt vinnare iallafall)
Mitt tips: 5-2
Linköping är starkare som lag och dessutom hemmaplan

Modo - Skellefteå 0-6 (även här rätt vinnare. Modo vill ha Esa Pirnes - verkar som de behöver all kraft de kan få...)
Mitt tips: 2-4
Bortaseger för AIK. Modo har antagligen fortfarande många sjuka/skadade och SAIK är ganska så heta nu. Iom att detta är ett "derby" blir det hetare känslor också - för båda förstås.

Och av bara farten åkte FBK upp på 3:e plats i tabellen - härligt! Skellefteå har också visat att de är i toppen för att stanna - åtminstone ett litet tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0