Tipset för ikväll

Brynäs - Timrå 2-1 (Något färre mål än tippat. Dock rätt vinnare!)
Mitt tips: 4-3
Brynäs har inte förlorat de fyra senaste hemmamatcherna. Timrås formkurva pekar visserligen uppåt, så jämt lär det bli.

Djurgården - HV 1-5 (Oj oj oj oj oj, så fel ute jag var!)
Mitt tips: 3-2
Djurgården måste vinna den här matchen trots att de är iskalla! HV däremot har inte förlorat någon av de tre senaste bortamatcherna. Allt detta talar emot mitt tips men jag hoppas på DIF.

Luleå - Rögle 5-3 (Rätt tippat antal mål för Rögle iallafall...)
Mitt tips: 3-3
Luleå har många oavgjorda matcher de senaste omgångarna. Båda lagen är på starkt uppåtgående. Tror på en jämn match.

Skellefteå - Södertälje 4-3 (Något jämnare resultat än vad jag tippade. Även här med rätt vinnare dock...)
Mitt tips: 5-1
Den här matchen är nog omgångens lättaste att tippa - bara därför blir det väl fel. Visserligen har SAIK en nedåtgående trend medan SSK har en uppåtgående trend. Allt detta talar emot mitt tips. Å andra sidan är SAIK starka hemma. Tror att de vinner ganska lätt.

Modo - Färjestad 3-4 (Underbart resultat!!! Tippade verkligen med hjärtat och det gick ju vägen!)
Mitt tips: 1-3
Modo är instabila. Å andra sidan har inte FBK vunnit de 6 senaste bortamatcherna! Tror ändå laget tar sig i kragen och vinner - hoppas åtminstone det! Tyvärr får jag inte se matchen ikväll för vi är bortbjudna... *liten suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0