TV4-bluff?

Skulle kunna sätta en 100-dring på att TV4 bluffade förloraren i kvällens IDOL. Den ende som var riktigt cool åkte ur och jag misstänker STARKT att TV4 körde en bluff.

Juryn ville inte ha Lars kvar för han "var inte tillräckligt seriös". TV4 vågade väl inte ha honom kvar p g a alla rubriker. De har under veckan diskuterat saken och kommit fram till att det enda sättet att få IDOL att fortfarande framstå som "seriöst" är genom att skicka hem Lars. Han var för kontroversiell och jag är helt säker på att publiken älskade honom.

Nej, det var sista gången jag tittade på det här programmet.

Kommentarer
Postat av: THOWE

Jag misstänker att tv-siffrorna kommer minska drastiskt denna vecka..

2008-11-08 @ 12:27:55
URL: http://thowes.blogg.se/
Postat av: Per

Det här var buggigt. Om man tittar på startsidan har den här kategori "hockey" men här har den "inte hockey"

2008-11-08 @ 22:20:35
URL: http://stpete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0