"Vi gav dig vår kärlek. Du vände oss ryggen"

Wolfpack visade upp denna banderoll på ståplats. Bra initiativ och på lagom nivå. Men tyvärr verkade det bara ha blivit tändvätska...

Bilden tagen från www.aftonbladet.se

Men när man läser en intervju med Niskala i NWT, verkar det som att FBK inte hade gett något speciellt bra bud. Kalitzki tror att agenten kan ha slarvat. Kanske var Rundqvist inte tillräckligt tydlig eller också lite för sen... Fruktansvärt oprofessionellt hanterat hur som helst!

Kommentarer
Postat av: THOWE

"Woman, are you high or just lost on definitions?"



Röda linjen, Västra torget, Jönköping



Det är mycket liv och oväsen på bussen. En man och en kvinna ~40 pratar med varandra.



Mannen: Jo, och så sa jag till Karin att vi skulle köpa en sån där HD-TV.

Kvinnan: Va? Nog för att de blev svenska mästare förra säsongen, men jag vet inte om jag skulle lägga pengar på en TV som bara visar HV!

2008-11-23 @ 00:36:35
URL: http://thowes.blogg.se/
Postat av: Ewa

ha ha ha ha! Hon kanske inte skulle köpa en HV-tv men jag skulle köpa en FBK-tv direkt! he he

2008-11-23 @ 13:00:20
URL: http://fbkhockey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0