Arne & Ankans 20-i-topp-lista

Arne och Ankan har en alldeles egen 20-i-topp-lista som jag kommer att redovisa här. Ett dynamiskt inlägg med andra ord.

Gissar på en lista som skulle kunna se ut så här på topp-10:
1. Peter Forsberg
2. Niklas Lidström
3. Mats Sundin (3:e plats)
4. Henrik Zetterberg (8:e plats)
5. Börje Salming (4:e plats)
6. Håkan Loob (6:e plats)
7. Bengt-Åke Gustafsson (12:e plats)
8. Anders Hedberg
9. Pelle Lindbergh (10:e plats)
10. Henke Lundkvist
(14:e plats)

Plats 1:
Plats 2:
Plats 3: Mats Sundin (very right!)
Plats 4: Börje Salming (well! Almost right.)
Plats 5: Sven Tumba (sorry! "bortglömd" på min lista!)
Plats 6: Håkan Loob (Yeezz! Den här satte jag iallafall!)
Plats 7: Mats Näslund (sorry! bortglömd även han på min lista!)
Plats 8: Henrik Zetterberg
Plats 9: Daniel Alfredsson (sorry! bortglömd på min lista!)
Plats 10: Pelle Lindbergh
Plats 11: Ulf Sterner (Sett honom ibland i LLA. Liten svikare dock m t p spel i Frölunda.)
Plats 12: Bengt-Åke Gustafsson (yeaaahh!! Är dock en aning förvånad över den här placeringen.)
Plats 13: Kent Nilsson
Plats 14: Henrik Lundqvist (förvånande långt ner!)
Plats 15: Jörgen Jönsson (yeaaaahh!)
Plats 16: Tomas Jonsson
Plats 17: Nils Nilsson
Plats 18: Markus Näslund
Plats 19: Calle Johansson
Plats 20: Kenny Jönsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0