FBK-Rögle 25 okt

OK, dags att åka till Karlstad och kolla in första matchen live för säsongen! Underbart! Det här är en högtidsstund för mig och min dotter. Det är en sådan där dag man inte kan jämföra med något annat!

Vi vaknar upp hos min urmysiga älskade mellansyster och hennes familj, åker kanske in till stan för att kolla in kläder (hur kommer det sig att man hittar kläder i Karlstad men inte i Stockholm??), tar en lunch någonstans - oftast hos min mamma och sedan är det dags att ladda upp för LÖFBERGS LILA ARENA!! Det pirrar i kroppen redan. *iiiiihhhhh*

Självklart blir det vinst. Vi åker hem till syrran igen, d v s Hammarö. Tar ett eller två glas vin. Tjötar till långt in på natten, spelar kanske lite kort och sedan är det dags att nana kudden.

Det är verkligen en underbar helg, d v s om Färjestad vinner. Annars blir jag bara sur!

Kommentarer
Postat av: Frida

Titta gärna in på våran blogg och släng en komentar. Svara även gärna på dagens fråga om kärlek vid första ögonkastet. Ha en bra dag!



Kram F

2008-10-05 @ 21:03:22
URL: http://skelleftemotell.blogg.se/
Postat av: Jennyh

Sugen på ny bloggdesign? Var med i utlottningen av en design på min blogg! :)

2008-10-05 @ 21:12:11
URL: http://jeennyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0