Har åkt dit jag också

Vadå? Jo, att svara på en del frågor som läggs ut på www.blogg.se. Men det här är ju kult och historia ju! ha ha

1. Hur många gånger har du flyttat? Oj, måste räkna upp dem...

Från Kvarnberget till Gruvlyckan vån 1: 1964
Från vån 1 till vån 3: 1967
Från Gruvlyckan till Kronoparken (flyttade hemifrån): 1978
Från Kronoparken till Orrholmen (flyttade ihop med en kille): 1979
Från Orrholmen till Romsta (bodde med samma kille): 1980
Från Romsta till Gruvlyckan (flyttade isär): 1981
Från Gruvlyckan till Göteborg, Madängsvägen: 1984
Från Madängsvägen till Skiftesgatan (fortfarande Göteborg): 1985
Från Skiftesgatan till Värmegatan (still Götet, flyttade ihop med blivande man): 1986
Från Värmegatan till Våmmedalsvägen (Mölndal): 1988
Från Våmmedalsvägen till Vänortsringen (Märsta, med man och barn): 1991
Från Vänortsringen till Putsvägen (Bålsta): 1991
Från Putsvägen till Pärongränd (still Bålsta, som skild): 2000
Från Pärongränd till Prästhagsvägen (Kungsängen, med ny man):2002

Svaret är alltså: 14 ggr! *Yoooo*

2. Var bor du helst - hus på landet eller lägenhet i storstan?
Helst hus på landet - vid en sjö förstås!

3. Om du fick en drömlägenhet och fick placera den var du ville, var skulle det vara?
Utanför Löfbergs Lila Arena förstås!! ha ha nää, om jag fick placera den PRECIS VAR JAG VILLE, så skulle det nog bli någonstans i Italien vid havet. *aaahhh*

4. Vad är viktigast i din lägenhet, fräscht badrum, fräscht kök eller balkong?
I min lägenhet?? w t f! Jag ville ju bo i ett hus ju. Men köket skulle nog vara det viktigaste. Om jag däremot bodde i en lägenhet skulle det vara ett tvång att den hade en balkong.

5. Vad tycker du är en lagom ålder för att flytta hemifrån? Har man ett jobb, så är 18-20 år en bra ålder. Har man inte jobb utan pluggar fortfarande är det rätt smart att bo hemma. Nu finns det sådana som inte är så smarta utan fortfarande lever på sina föräldrar trots att de är vuxna och har flyttat hemifrån och DET tycker jag är patetiskt. Kom igen, youngsters! Visa lite GUTS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0