Inför kvällens match...

Linköping mot Färjestad i kvällens bortamatch.

Enligt en trend - som jag kanske är ensam om att se - så kommer Färjestad att förlora ikväll. Och vad grundar jag det på? Jo, alltid vid de tillfällen FBK har att gå upp i tabellen till 2:a eller 1:a plats, så förlorar de. Min trend är inte speciellt vetenskapligt underbyggd utan bygger mer på känsla under årens gång.

Tar FBK 3 poäng ikväll går de förbi Linköping och hamnar på 2:a plats UNDER FÖRUTSÄTTNING att Brynäs vinner hemma mot Skellefteå. Men det kommer inte att ske och det lät fruktansvärt negativt.

Ett tips måste jag försöka mig på inför kvällens omgång - men det får komma strax innan matchstart.

Dags att gå till jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0