Intressant F1-race imorse

Ett mycket intressant race fick den se som orkade gå upp vid 6-tiden imorse - jodå, det finns sådana! En sådan gick upp imorse och spelade in racet åt mig, så jag kunde se det senare på förmiddagen. Tack, älskling!

Tyvärr fick vi se att favoriten KR är ute ur VM-striden. Tyvärr fick vi också se FM ta poäng - 2 st visade det sig bli till slut när racet var över...

Oerhört kul dock att FA återigen tog en seger! Tidigare har jag haft någon slags aversion mot FA men sedan vi var i Barcelona i april, vände det. Tokiga spanjorer på ett F1-race fick oss att tänka om.

Vad LH håller på med är förstås en gåta. Antagligen är det VM-nerverna som börjar spöka igen. Vem minns inte förra säsongens slutskede... Jag tycker att han börjar likna MS mer och mer i sitt agerande. Tänker då på början av MS-eran förstås. Han blev lite mer polerad sedan.

Ett par bilder från Barcelonas F1-race i april 2008:
Darling och jag i spänd förväntan! Det var varmt!
Notera de läckra hörskydden - på oss båda!


Raikkonen efter racet i Barcelona!


Raceflaggan i motljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0