Kan inte låta bli att le i mjugg...

Visst är det eländigt nu i FBK-lägret men jag måste ändå le lite grann. Och det enbart för att jag har ju fått rätt - och det är aldrig fel! :)

På FBK:s hemsida står just det jag skrev för ett antal inlägg sedan:
"...det knyter sig i avslutningarna, man skjuter överlägset mest av alla lag men har ändå gjort minst mål. Frustration är ordet!"

Jag har redan varit inne på det - VEM SKA GÖRA MÅLEN I FÄRJESTADS BK?? Rickard Wallin är egentligen inte den som ska göra målen men tack och lov så gör han det ändå.

Men kom igen nu, Rundqvist (gammal skolkamrat by the way), köp en MÅLGÖRARE! Kanske kan Lee Goren vara vår frälsare för så här dåligt får det bara inte vara.

Ser förresten NHL-matchen i Globen nu. Oj, vilken skillnad mot matchen i em från LLA - skäms FBK-spelare!!! Love you anyhow!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0