Lite väl lite hockey denna vecka...

Färjestad spelar inte förrän på torsdag veckan som kommer. Trist men det finns ju fler matcher att kolla in. Inte att förakta tisdagens match: Djurgården - Timrå.

Mannen och styvdottern ska dit och kolla. Själv sitter jag hemma och ser matchen på tv. Hade hoppats att FBK skulle ha spelat samma kväll men icke sa nicke. Finns annat att göra hemma iofs. Men antagligen är jag helt slut efter en fullspäckad dag på jobbet, så soffan är ett alldeles utmärkt alternativ. he he

Sedan har visst "hemmafruarna" börjat igen. Missade ju det i tisdags eftersom vi var på Hovet: DIF-SAIK.

Den matchen blir också ett minne för livet. Blev så himla snopen när klacken bakom oss började skrika och heja på Skellefteå! Nog har jag varit på hockey många gånger i mina dagar men jag har nog aldrig blivit så förvånad när vi satt på Hovet den här tisdagen.

Skellefteå AIK:s klack på Hovet! Ni var helt underbara!! Jösses, vad ni gormade! Det kändes som att man skulle rulla ut på isen bara av vinddraget. HÄRLIGT!

Nu höll jag vare sig på Skellefteå eller Djurgården - vi hade fått biljetter från Bauhaus. Kul ändå att se ishockey utan att ha ett "hjärtelag" med på isen. Men ändå en aning tråkigt faktiskt... Hockey är väldigt mycket hjärta, smärta och action. Till skillnad från fotboll - som bara är uuuuuuuurtråååååååååkigt.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorogn:)

2008-10-06 @ 11:04:52
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Thowe

jag jagar dina hajar



höhö

2008-10-06 @ 14:42:00
Postat av: Ewa

Thowe: hmmm...vilka hajar? Fattar nada, stumpan.

2008-10-06 @ 20:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0