Omgång 30/10

30/10
Frölunda - Luleå 3-1
Mitt tips: 3-4
Luleå verkar vara inne i ett stim och jag har verkligen ingen lust att tippa Frölunda som segrare.

Färjestad - Djurgården  2-1
Mitt tips: 3-3
Usch, den här matchen är svårtippad. Hoppas självfallet på seger eftersom vi ska dit och titta men Djurgården har bra statistik på bortaplan medan FBK har dålig statisk hemma. Hmmm... oavgjort kanske?

Södertälje - Linköping 5-4 OT
Mitt tips: 1-3
Nää, jag tror inte SSK:s kurva vänder efter vinsten på Hovet. Möjligen kan de knipa en poäng tack vare att LHC har ett tufft spelschema - som väl alla har blivit varse nu...

Brynäs - Rögle  1-2
Mitt tips: 2-5
En till svårtippad match men jag tror Rögle har såpass mycket vind i seglen nu så att de kan ta en 3-poängare i Gävle. Dessutom verkar verkligheten ha kommit ikapp Brynäs.

Timrå - Modo 0-4
Mitt tips: 4-2
Länsderby! Kan gå hur som helst men jag hoppas Timrå vinner.

Skellefteå - HV71 5-1
Mitt tips: 4-1 (Bra!!)
Tippar mer med hjärtat än med bra analys. Möjligen kan mitt tips ha påverkats av alla skriverier kring HV:s hårda spelschema - som de för övrigt var med själva och påverkade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0