Årets prestation

Hockeyligan.se har man haft en tävling under våren där man får välja ut vilket man tycker är det snyggaste målet och vilket man tycker är den snyggaste räddningen.

Nu är man inne i finalen och har plockat ut de 10 bästa inom dessa två kategorier.

Det jag noterar och som är så häftigt är att av de 10 snyggaste räddningarna den här säsongen finns Jonas "Gurra" Gustavsson med 4 gånger av 10!! Visst är det häftigt!! Jag röstade på räddning nummer 9.

Av de spelare som gjort snyggaste målet finns bara 2 FBK-spelare med av 10 och det är Micke Johansson och Dick Axelsson. Men tyvärr - den här gången röstade jag inte på någon FBK-spelare. Skäms nästan att säga detta...

Men det finns en spelare som står över ALLA ANDRA! Jodå, den förevigt nr 21 PETER FORSBERG! (Varför har Loui Eriksson nr 21 i Tre Kronor för?! Det gillar vi inte! Vi = det är vi här hemma.)

Jo, måste även erkänna att jag la en liten röst på nr 10 i målskörden. Linus Omark gör ju ett skönt mål där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0