Dagen efter...

Idag var vi inte på torget, Towe och jag. Vi åkte hem istället. Torget får vänta till nästa guld.

Ser på VF-bloggen denna film och blir lite ångerfylld över att vi inte stannade. Men som sagt, vi kommer igen!

Vill bara tillägga att VF-bloggen har varit helt suverän! Har helt klart överglänst NWT:s slutspelsblogg. Notera att jag läser ALLT!



Den som läser den här bloggen och är intresserad av ett antal bilder och filmer från de två senaste dagarna får hålla utkik i den här bloggen, för länk kommer! Men vi är lite utmattade efter TVÅ HELT FANTASTISKA DAGAR tillsammans med MITT KÄRA FÄRJESTAD!! Dessutom är jag lite upptagen ikväll med att se två matcher i repris... ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0