Dagen i övrigt...

Tisdagen har varit omtumlande för min dotter, Towe och mig. Först sov jag fruktansvärt dåligt inatt. Kanske var det pizzan vi åt till middag - för mycket kolhydrater! Vaknade vid 00:00 och lekte en stund med Sonja, som var så där lagom road. Rev mig lite med tassen men jag tror jag överlever...

Upp runt 07:00. Towe hade nattgäst. Fixa, packa, dona och iväg runt 08:45. Humöret på topp i bilen! Ända tills vi kommer till Västerås och NWT ringer... Oj, change of plans! Men w t f jobbar man med systemutveckling vet man att det ALLTID är ändringar i planen!

Så det blev som de brukar skrika till racerförarna från depån: PUSH PUSH PUSH! Och det gjorde vi...

Framme i Karlstad, Löfbergs Lila Arena kl 11:45 - RIGHT ON TIME! Och det kan man INTE tacka alla långtradare för.

Hälsa på NWT-folket. Iväg till ingången där spelarna går ut och in på isen. Lite fotografering, lite frågor och svar och sedan till FBK-butiken. Shoppa en t-shirt som Towe snabbt lade beslag på! Fotografering även där.

Upp till restaurangen för att käka lunch! Både Towe och jag gick som i en dröm. Massor av kända FBK-profiler! Varför bor vi inte i Karlstad? Jo, jag vet varför. Men ändå!

Frågor och svar, lite inspelning och annat finns att se på www.nwt.se. Ja, det var väl det - i kort sammanfattning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0