Final 1

OK, om 1,5 timme kommer pucken att släppas i 1:a finalmatchen säsongen -08/-09. Hur ska det gå?

Läste i någon webtidning att Johan Davidsson försöker psyka Färjestad med en fundering kring hur FBK-spelarna kommer att reagera om de förlorar någon match. "De är ju inte vana vid att hantera det i slutspelet". Nej, det stämmer men vem säger att vi kommer att förlora. Visst ja, ödmjuk måste jag vara!

Hur går det ikväll då? Ja, varför inte en suddenvinst!

Hur går det i matchserien? Ja, varför inte 4-0. Nej, det kommer det aldrig att bli. Att upprepa slutspelet från 2002 lär aldrig inträffa igen. Men varför inte? Vi har ju biljetter till tisdagsmatchen och det vore smutt om jag för en gångs skull fick se dem lyfta bucklan live. Det vore rätt najs.

-------------

Näää, nu orkar jag inte läsa fler artiklar! Kan inte den som ansvarar för tiden se till att det är dags nu!

-------------

BTW!
Kul 1 april-skämt i NWT idag. Gissa om jag blev skrämd! Fick ett mess från syrran som undrade om jag hade hört! Kan det vara sant?! Då var jag helt övertygad om att det var ett skämt. Men sedan började jag bli lite orolig. "Tänk om det stämmer?" Men när jag lyssnat på NWT.se-intervjun med Perra, då insåg jag direkt att det var ett skämt. "Isen är hal och det ligger en massa puckar på isen". "Lars Glennert som andretränare". Jo, tjena!

Mycket bra skämt var det iallafall! Härligt att fler i föreningen var involverad. Visar på att det är gott humör i både spelartrupp och på ledarsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0