Hann med ändå...

Sitter hemma hos min mamma och väntar på att Towe ska prova färdigt en klänning som ska läggas upp. Som tur är har min 75-åriga mamma en dator!

Läser att Lee Goren inte spelar ikväll. Trolig hjärnskakning. Otroligt tråkigt att HV-spelarna kom undan både Mackans och Gorens hjärnskakningar. Dessutom ett antal höga klubbor... Hoppas domaren är lite mer vaken i kväll!

Läser också att Tommy Samuelsson är betydligt försiktigare än vad jag är. "Vi får inte se förbi nästa byte" säger han. Och visst är det så. Men som supporter är det lätt att dras med i framgångarna och bli lite väl optimistik. Tur att det är Sammen som är tränare och inte jag...

Att Towe och jag käkade lunch inne på Arenan omgivna av en massa känt hockeyfolk får ett senare inlägg handla om...

Kommentarer
Postat av: Månen

Detta var trevligt!

2009-04-07 @ 23:14:12
URL: http://moonlander.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0