Inför final 5

Den här dagen lär jag inte glömma i första taget. Dels det här med NWT men även vår utflykt ut till LLA för titta på värmningen.

Towe ville fota flera av spelarna, så jag och kusse Daniel ställde oss snällt vid spelargången och väntade ut henne. Det blev en hel del bilder på flera av spelarna. Hon kommer att lägga ut dem på en websida som länkas härifrån och från hennes blogg. Otroliga bilder från igår kommer att läggas upp också. Men det lär ju dröja tills vi kommer hem, d v s imorgon.

OK, dags att börja ladda lite inför kvällen. Hur går det då? Ja, det finns ju rätt kraftiga bevis på hur jag tippar kvällens utgång. Igår tippade jag som en kratta. Vilket faktiskt är ganska ovanligt för mig - om man nu får vara lite ego. Och det tänker jag vara...

Ser att Dick Axelsson troligen kan spela ikväll och det är kul! Lee Goren lär väl knappast vara ute på isen m t p att han fortfarande hade huvudvärk i förmiddags. Det lär nog bli samma lag idag som igår.

Ikväll har vi topplatser i Arenan! Sitter ett par rader ovanför FBK:s avbytarbås. Perfekt!!

Undrar vem som sjunger nationalsången ikväll. Gårdagens framförande var verkligen gåshudsframkallande! Ståplats var HELT suveräna! Även Linda Bengtzing var suverän som lät dem sjunga "solo".

OK, hur är läget nu då? DVD:n hemma är laddad! Videokameran är laddad. Vanliga kameran är laddad. Jag är superladdad. Är DU laddad? OK, LET´S GO RUMBLE!!


Kommentarer
Postat av: Bitta

Little sis tippade iaf inte som en kratta som big sis gjorde!Kom ihåg att jag tippade förlängning! Undrar om man ska bli expertkommentator.....

2009-04-09 @ 19:07:25
Postat av: bitta

Little sis tippade förlängning- kommer du ihåg det? Kanske ska börja spela på oddset.....

2009-04-09 @ 19:33:13
Postat av: Biita

Du märker väl att jag är nöjd. Kan inte påminna dej nog många ggr!.........Little sis tippade NÄSTAN rätt!!!!!!!

2009-04-09 @ 19:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0