Morgondagen - Inför final 4

Lär inte hinna skriva något under morgondagen, så det här inlägget får representera hela tisdagen!

Vi åker hemifrån runt 08:30. Tar drygt 3 timmar till Karlstad. Vi har en lunchdate kl 12:00 i LLA. Vad det handlar om lär jag skriva en hel del om på onsdagen!

Sedan åker vi till min mor och fikar en stund. När klockan är 16:30 är vi på Hammarö för att plocka ur bilen, bädda sängarna, hämta Sebban och åka iväg in till stan igen.

Kl 17:15 möter vi familjen Johansson-Asklund på Pitchers för en liten hamburgare. Sedan iväg ABSOLUT senast kl 18:15 till LLA - igen!

Parkering, in i arenan, ta en liten teknisk paus (ursäkta!), upp på läktaren, andas ut och förbereda sig för "På den sköld du klär" sådär 10 minuter innan nedsläpp, d v s kl 19:20.

Sjunga som en galning till inträdet, klappa i händerna när de spelar Sabatons "Ghost Division"! Finns att lyssna på under mars i den här bloggen! he he

Nedsläpp kl 19:30!!


Hur går det då? Ja, självfallet vinner vi! Vilka gör målen då? Ja, varför inte Dicken nu när han är tillbaka. Åslund, Wallin, Sevc och Holös. Towe tror dock att Mattsson får vara med också.

Färjestad - HV 5-0


I den här matchen kommer Gurra att tangera Lunkans slutspelsnollor. Nu har han kommit in i det här stimmet som han hade tidigare i slutspelet.

OK OK! Jag vet att HV har kommit tillbaka tidigare i slutspelet när de varit uträknade. Men de har fler faktorer mot sig nu. Färjestad är ett bättre lag än både Frölunda och Timrå. Färjestad har inte förlorat hemma på 4 månader! I laget finns 10 killar som aldrig spelat final på den här nivån. Hungriga är nog bara förnamnet... Jodå, det kan även stjälpa laget. Men vi får se. Jag är optimist!

------------

Tillägg tisdag morgon:
läser Jörgen Kalitzkis krönika och vi skriver NÄSTAN samma sak. Bortsett från att han försöker dämpa förväntningarna. Men det är riktigt roligt att läsa att flera saker han nämner har jag redan nämnt. Läser du min blogg, JK? he he Knappast, men häftig tanke!

Kommentarer
Postat av: THOWE

Härligt att du har koll på varje minut mamma ;)

2009-04-06 @ 20:30:45
URL: http://thowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0