Resultat final 2

Hääääärlig seger!!! Och publiken var heeelt underbar!!! Skönt att Karlstadpubliken överglänser smålänningarna!

Och på tisdag är vi där och bidrar!

Men visst satt det lite tight åt. Skönt att Norda fick sätta 1-0-pucken! Återigen den bästa linan på isen.

Och nu till detaljerna...:

- Goren verkade till en början inte alls vara med i matchen. Men efter att han fick en klubba i ansikten verkade han tända till och då blev det fart på rören!

- Walle verkade ha svårt med vändningarna. Han såg lite stel ut. Men han har ju en "löwer bådy injöry" som verkar hämmar honom.

- Det funkade ju rätt hyfsat med Micke Johansson som center i första kedjan. Men spelade han verkligen center? Tyckte det var Gorens uppgift men jag kanske var så inne i spelet att jag inte märkte det...

- Kåberg hade ställt in siktet hyfsat rätt i den här matchen. Skönt det!

- Åslund vet jag inte varför han blev petad. Var det bara för att få in Holtet i spelet? (Kommentar lördag: skridskoskenan gick av!)

- Gurra såg verkligen nervös ut i 1,5 period. Men sedan verkade han lugna ner sig. Var det p g a målet FBK gjorde?

- Mattsson-linan fungerar inte alls. Han och Paulsson verkar verkligen sakna Dicken. Kom tillbaka fort, Axel!!

- Alla berömde stämningen i LLA men varför kan inte kanal 5 BEGRIPA att tv-tittarna vill KÄNNA på stämningen också?! Varför inte låta oss vara med när spelarna åker ut på isen! Få lyssna på musiken som dunkar i högtalarna och spelarna som åker ut. Det är det absolut bästa av allt! Men tv-producenterna begriper inte det. Vi är inte intresserade av spelarintervjuer för de säger inte ett smack!

- Fler nackdelar med kanal 5-sändningar - de går inte i repris!! Jag glömde att spela in matchen. Måste alltid se sådana här matcher i repris för jag är så inne i spelet att jag inte ser helheten s a s. Jo, jag begriper att det låter lite konstigt. Jag är nog lite konstig...

- Vilken provokation av kanal 5: "Färjestad - överskattade eller ringrostiga". Jaha, kanal 5. Vad tror ni?

- TT verkar verkligen tycka illa om Färjestad. Men vinner vi guldet, så struntar jag fullständigt i det!! Äsch, jag struntar i det vilket som.

- ...och imorgon kl 10:00 är det jag som hänger på Ticnet-låset!!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag bokstavligenalskar din blogg moster EWA =)

2009-04-04 @ 06:40:54
Postat av: Mathilda

Jag bokstavligenalskar din blogg moster EWA =)

2009-04-04 @ 06:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0