25-års jubileum!

Idag firar jag 25-års jubileum! Eller firar och firar... Måste ju erkänna att jag emellanåt undrat varför jag tog det där steget för 25 år sedan.

"Steget" = flytta från Karlstad.

Idag är det 25 år sedan jag och mamma styrde en liten flyttbil mot Hisingen i Göteborg. Första anhalten blev Madängsgatan där jag bodde i 6 månader. Sedan blev det Skiftesgatan i 2,5 år och Värmegatan i något år också - där tillsammans med Tobbe, Towe och Jespers pappa.

Kållered från 1989 till 1991. Sedan Märsta juli 1991 där vi bodde till december 1991 då vi flyttade till Bålsta, Putsvägen. Där bodde jag i 13-14 år. Ytterligare något år i Bålsta på Pärongränd tills vi flyttade till K-ängen där vi bor än idag = 7 år.

En gång värmlänning, alltid värmlänning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0