Jobbat 2 dagar

*suck* Jo, så är det. Jobbat i två dagar men kommer man till jobbet kl 07:00 så är det OK att gå runt 15 och komma hem 15:30. Känns som lite semester fortfarande. Det enda jobbiga är att gå upp på morgonen och att sitta fastlåst vid en dator hela dagarna. Vill ut - ut - ut - ut!!!

Man skulle ha ett stall med ett par hästar - varför har vi inte det? Varför är vi inte helt och hållet ekonomiskt oberoende så jag kunde ha ett litet stall? Hörru, Per! Varför är det inte så?

--------

OK, jag råkade åka ner i depressionens svårmod...

--------

Jag uppväger det på torsdag när jag hämtar Towe på sitt jobb. Då tänkte jag hösthandla lite kläder och skor. Då jäklar...!!

Kallas "TRÖST".

Kommentarer
Postat av: Per

Får väl försöka ordna ett stall då'ra

2009-08-12 @ 08:55:08
URL: http://stpete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0