Olika ansikten

Den här dagen har verkligen bytt karaktär allt eftersom timmarna runnit iväg.

Var ledig idag efter 4 arbetsdagar... Det var tungt att jobba igen. Tror jag jobbade 29 timmar på en 40-timmars vecka. ha ha Tur att man får ta ut flextimmar!

Dagen började med klarblå himmel och strålande sol. Dock en aning kyligt i luften. Per tog ett dopp och simmade som vanligt sina längder. Jag satt på "stranden" och käkade frukost.

Skjutsade iväg Towe till Vällingby och åkte iväg och handlade sedan.

Tog faktiskt ett bad senare på dagen och vi låg även någon timme ute på flotten. Riktigt varmt och skönt.

Målade färdigt tv-rummet också. Återstår att se om rummet har rätt färg för soffan. Det får stå som det gör nu fram till soffan kommer ifall det blivit för gult, för isåfall får jag lägga på en ljusare färg.

När jag höll på att måla började det mullra utanför. Äntligen lite åska!! Och sedan öppnade sig himlen och jösses vad det regnade. Eller förresten - regn?! Skulle snarare kalla det för hagel. Golfbollshagel. Nää, nu överdrev jag en aning.

Häftigt var det hur som helst.

Ja, den här dagen har haft lite olika ansikten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0