Sabai Sabai

I kväll bär det av in till stan för att fira grabben min! Han fyller egentligen imorgon men då ska han till sin pappa.

Varje gång någon i familjen fyller år får de bestämma var vi ska äta middag. Jeppe valde Sabai Sabai på Kammakargatan mitt i stan. Rätt trevlig restaurang med asiatisk inriktning.

Presenter får han imorgon bitti innan skola och jobb. Allt enligt familjetraditionen.

Towe jobbar idag efter några hårda dagar i Göteborg. Vår söndag har mest bestått av lite städning, målning av hängrännor, F1-race där Kimi vann, mulet trots att väderprognostisörerna lovat sol - ja, nu tittar faktiskt solen fram. Det är så dags det! Hade tänkt att lapa sista solstrålarna innan hösten men blev lurad på konfekten.

Vet egentligen inte varför jag skriver det här inlägget. Mest för att få tiden att gå kanske. Eller ska jag gå ut och lura solen på ett par sista strålar? Jag gör nog det...

Kommentarer
Postat av: syster Tina

Grattis Jeppe!!

Litet brev på väg!

Stora kramar :)

2009-08-30 @ 16:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0