Semester! Dag 39

Missade att skriva igår... Var så himla trött. Tror att jag redan börjar ställa in mig på jobb om en vecka.

Vad gjorde vi igår då? Tog en sväng till Ängsjö, Per 5 km och jag 3,6 km. Per har fortfarande problem med sina ben, så han är i uppbyggnadsfasen vilket betyder att han gick 2,5 km och sprang 2,5 km.

När vi kom hem var det dopp i Mälaren som gällde. Eftersom det var varmt och skönt (sorry, Tina!), så blev vi kvar där bak. Satte igång datorn med lyssnarboken "Den som älskar något annat" av Karin Fossum. Lite småläskig eftersom det är en krimininalhistoria som handlar om pedofili.

Där låg vi och lyssnade till Jeppe kom - runt 15-tiden! Härligt att se honom igen. Han hade vuxit mentalt flera år.

Det blev en lång stund av berättelser. När klockan sedan blev framåt 18-tiden beställde vi pizza och kebab och satt och mumsade på det.

TV efter det. Sedan kom John Blund och knackade mig på axeln.

Jo, jag kan konstatera att det äntligen börjar röra på sig på hockeyfronten också! Tack och lov håller VF-bloggen mig uppdaterad på vad som händer.

------------------------------

Väder: 23 gr och sol, Vatten: 22 gr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0