Semester! Dag 44

Lördag och återigen en fantastiskt varm och skön dag!

Det är ganska häftigt att vakna och försöka kliva ur sängen utan att väcka vare sig Per eller Sonja. Det häftiga i det hela är Sonja som ligger som en lång mask mellan Pers ben - ovanför täcket vill säga! Hon väcks inte i första taget faktiskt. Hon lyfter ena ögat och tittar på mig men tycker uppenbarligen att det är mödan värt att ligga kvar. Mat lär hon ju få senare...

Har målat i tv-rummet idag. Ordinarie morgonprocedur.

Vi fick besök idag av Johan och Tobbe nere vid vattnet. Per och jag tog en tripp bort till Ängsjö - mitt i värmen. Ja, vad har vi gjort annars under dagen? Mest sol och bad - som vanligt.

Har skjutsat Towe, handlat, fixat mat, ja, det är väl ungefär det. Bjudit på Margarita - både virgin och original. Käkat god middag (grillad kyckling). Lyssnade vidare på CD:n och jag råkade somna mitt i... Per kom på mig när jag började snarka... *ooops*.

Kanske dags att gå till kojs istället för att försöka lyssna på Håkan Nesser med en Margarita och ett glas vin i kroppen...

Natti natti!


-------------------

Väder: 27 gr o sol, Vatten: 23 gr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0