Tröttsamma media! GE ER!

Nu går man bara och väntar och väntar... När ska det bli min tur? Oj, jag hostade! Nu blir jag sjuk! Eller - Oj, jag nös! Nu är det verkligen dags för svininfluensan!

GE ER! Jag är så himla trött på media som skriver upp den här förbannade sjukdomen. OK, jag får feber i 3-4 dagar, ont i kroppen och hosta. Jaha, vad är det med det då? Folk blir ju för tusan sjuka bara av att läsa alla artiklar som skrivs om det här.

Jag är inte det minsta orolig för att få den här influensan. Jag tror ärligt talat inte ens att jag får den. Blir bara så oerhört trött på att läsa om den överallt - t o m på jobbet står det överallt om den.

Jag blir sjuk bara av att läsa allt detta och jag är inte ens hypokondriker - långt därifrån. Hur är det då med de som verkligen är hypokondriker?

När är allt detta över??! Visst, ja! Jag måste ju ha fått svininfluensan först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0