Vältrar mig i guld!

Jag, Jeppe och Per åkte och hämtade Towe när hon slutade jobba tidigare i kväll. Efter en lite skrämmande eftermiddag med rån och bombhot på hennes arbetsplats ville jag hämta henne tidigare. Men de fick inte stänga av någon märklig anledning.

Nåja, det gick ju bra ändå. Men visst märktes det att det hade varit något där ute. Massor av vakter och poliser överallt.

Jag shoppade ett par vinröda manchesterbyxor. Jodå!! Läckert som tusan. Rosa kofta och två tuffa vinröd/rosa toppar. Det mesta på MQ. En topp dock på Esprite.

Kom hem, käkade middag och såg lite på tv.

När familjen sedan splittrades åt olika håll tog jag fram nyinköpet som hade kommit med posten - GULD-DVD:N FRÅN I VÅRAS "STORT HJÄRTA, HÅRT ARBETE".

Dags att gotta sig rejält! 2 timmar tog det innan jag hade gått igenom hela DVD:n med extra material och allt vad det nu var. Hade ju förstås sett allting tidigare men jag har inget emot att vältra mig i guld!

Är man Färjestadälskare är den här DVD:n ett måste.

På tisdag är det dags för första matchen live för oss. Match mot Djurgården. Per hänkar förstås medan Jeppe bangar.

--------------------

BTW!
Sommaren ser ut att ha släppt taget redan. Regn och blåst - 15 gr i kväll. Frånlandsvind = kallt i vattnet! Per har fortfarande 2 veckor kvar av sin semester. Hoppas det blir hyfsat väder för honom - åtminstone badbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0