Alltid intressant fråga

Har glömt att skriva om när jag lämnade en fråga till Jörgen när han chattade med fansen den 22 december. Här är chatten -->.

Min fråga till JJ var:


---

Ewa: Hej JJ! Vilka egenskaper tycker du kännetecknar en bra ledare? God Jul!

Jörgen: Hej Ewa. Jag tycker en bra ledare måste vara bra på att ”känna” av gruppen och vara duktig på att kommunicera ut rätt budskap. Typ Bengan.

---

 

Ett något bättre svar än Hardy Åströms kryptiska svar på Pers fråga (DIF:s hemsida) OCH! en liten känga till Wikegård och Boork enligt min mening. Här är Pers fråga:

 

----

Per: Vad anser du vara det viktigaste egenskaper som en bra tränare ska ha?
Hardy Nilsson: Framgång

---

 

"Framgång"?! Visste inte att det var en egenskap...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0