Äntligen visar sig potentialen!

Tycker att man kunde skönja potentialen i det här laget i fram för allt de två första perioderna ikväll mot Skellefteå!

I den tredje sjunker laget tillbaka och öppnar upp sig mot motståndarna som - förstås! - nappar och gör mål. Blir onödigt spännande men laget reder ut det.

3-2! Ännu en uddamålsvinst. Egentligen skulle man räkna ihop alla uddamålsvinster och se hur många de är. Helt klart övervägande!

Kul att se JJ i båset. Kul också att se ungdomen Thorell som verkligen övertygar. Men Sammen verkar ha dragit ner på folk i tredje för jag såg då inte till vare sig Thorell eller Sterner i slutperioden. Det måste förstås ha varit ytterligare folk som inte spelade men jag var inte helt skärpt. Behövde axelmassage av Towe och det fick jag! Hon är expert på detta - HINT TILL DEN SOM BEHÖVER MASSAGE!

Jo, för att återgå till potentialen i det här laget. Det är verkligen kul att se att det här laget tänker kriga sig vidare i tabellen. Skönt att se att mitt Färjestad finns där! Det visar sig inte ofta men det finns där! Vänta bara till mars-april...

Det snackas mycket om Frölunda som SM-favoriter, Modo likaså. Även Linköping och HV71. Men vänta bara! Får PoS ihop det här laget på samma sätt som ifjol - då jäklar!

Men glöm inte att släppa fram ungdomarna!!

Kommentarer
Postat av: THOWE

Tack för att du gör så att jag får MER ARBETE pga. mina magiska massagehänder ...



puss!:)

2009-12-10 @ 22:10:21
URL: http://thowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0