Har tur ikväll...!

Och med det menar jag att jag troligen får se större delen av matchen mellan Färjestad-Djurgården ensam.

Per fixar en dator till sin moster och kidsen grattar sin pappa. Det betyder att lugnet kan bestå här hemma.

Att kidsen inte är hemma är lugnt. Däremot Per som håller på Djurgården! Om DIF skulle ta ledningen vill inte jag se matchen eller åtminstone inte se förrän FBK har kommit ikapp målmässigt.

Det blir ett jäkla tuggande annars... Framförallt om vi har olika åsikter om vad som händer på isen. Ibland är det ju hur tydligt som helst men nog ska det vändas till DIF:s fördel alltid... Nää, jag har tur som är ensam ikväll!

Faktiskt så tror jag på seger! Tippar 3-1 till FBK.

Och det trots att matchen sänds på Canal +.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0