Härligt! Dicken är med igen!

Åtminstone på träningslägret under veckan som kommer. Oklart dock om han spelar. Det står nämligen på FBK:s hemsida att Dick:s agent måste göra saken klar med Detroit först. Men det tror jag bara är en formsak.

Härligt!

Nu förstår jag Thomas Rundqvist utspel här om dagen om att nya spelare inte var aktuella för FBK. Självfallet har han haft kontakt med Dick inofficiellt. Han visste säkerligen mycket väl att vi snart skulle få förstärkning. Och att han höll det hemligt var förstås det enda raka. Kunde ha spolierat allting annars. För jag förutsätter att allt egentligen är klart - eller nästan - men att media inte får veta allt.

En del av kommentarerna under RosaBladets artikel är under all kritik. Är man ute på Internet får man tydligen skriva vad som helst så länge man får vara anonym. Färjestad verkar sannerligen vara tändvätska för många.

Tack för hinten, Towe! Stör mig enormt att jag missade det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0