Inte 1 april än, Frölunda!

Så här formulerar sig Frölunda i det brev som klubben, enligt GP, inom kort skickar ut:

”Vi bjuder på samma antal biljetter ni hade till Rekordmatchen. Dina biljetter hämtar du i Sponsorkassan i Scandinaviums reception, från kl 14:30 på matchdagen, efter att vi bockat av ditt namn på anmälningslistan. Och för att vara tydlig, detta erbjudande påverkar inte eventuella ersättningar senare, när vår utredning är klar”.


Jaha! Och vi som inte bor i Göteborg - hur har ni tänkt kompensera oss??!


Kommentarer
Postat av: Kåberg

Läs hela meddelandet istället för att gnälla. Det står klart och tydligt att biljetterna INTE påverkar de eventuella ersättningar som kommer.

2009-12-31 @ 14:07:36
Postat av: Ewa

Klart jag gnäller! Varför ska inte jag få samma ersättning oavsett om jag bor i Göteborg eller inte?!



Att eventuell(!) ersättning kan komma senare tror jag inte ett ögonblick på.

2009-12-31 @ 14:50:29
URL: http://fbkhockey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0