Julbord

Vi käkade julbord i går kväll på Villa Aske mitt ute i ingenstans. Postadress ändå Bro.

Fantastiskt julbord! Det bästa julbord jag någonsin ätit. Den lilla resan ut till Ingenstans var väl värd det och stället kan varmt rekommenderas.

Det var inte bara en mycket smakrik upplevelse utan även en ögonfröjd. På alla andra ställen jag varit på har maten varit upplagd i stora bitar. Här hade de lagt upp maten i precis lagom stora bitar, så man kunde smaka på allt istället för att bara orka äta en laxbit eller en skinkbit o s v.

Att det även var inslag från italienska köket förstärkte bara upplevelsen.

Mycket smakfullt - både för ögat och tungan!

Tack, Linda, för rekommendationen!

---------------
Bild "stulen" från Towes blogg där jag käkar oxfilécarpacchio, löjrom och annat smaskigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0