Kvällens holmgång...

...ska jag försöka tippa nu.

Färjestad borde vinna den här matchen och då kan man ju alltid hoppas på serieledning!

Timrå är det lag som är sämst på bortaplan, så chansen är rätt stor. Åtminstone till 3 poäng. Kanske värre med serieledningen eftersom HV möter Södertälje på hemmaplan...

Men man vet aldrig. Det där med underskattning och annan mental påverkan kan stöka till det för smålänningarna.

Jag kan inte se matchen för vi ska på julbord ikväll. Skansen är det som gäller. Men tippa kan jag göra!

Färjestad - Timrå 5-2

Kan ju tippa kvällens 08-match också, d v s den på Hovet mellan DIF - Modo där förväntningarna var skyhöga m t p Foppa o Näslund o gänget. Men så visade det sig att Foppa är skadad. Trist för de som eventuellt köpt biljett endast för hans skull. Nu är ju Hovet rätt fullt utan Foppa ändå emellanåt... Diskussion pågår för fullt.

Djurgården - Modo 4-2

Resten hinner jag inte med. Måste iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0