Snart decennieskifte

Snart dags för decennieskifte. Några få dagar kvar. Brukar inte bli speciellt personlig i den här bloggen - vilket också är syftet.

Det är ju faktiskt en hockeyblogg. Jag vill skriva om hockey och inte om mig själv. Men ibland händer det...

10 år! Vad har hänt de senaste 10 åren? Utan inbördes ranking:

- jag har gått igenom en skilsmässa
- jag har gift mig igen
- jag har bott på 3 olika ställen
- jag har sett FBK vinna SM-guld live
- jag har haft 4 olika arbetsgivare
- jag har haft en löneökning på 56%
- jag har varit utomlands med min dotter
- jag har varit på ett Formel 1-race i Spanien
- jag har upptäckt LCHF
- vi har köpt ett otroligt härligt hus vid Mälaren
- vi har även köpt en lägenhet i Karlstad
- vi har skaffat två katter (Sonja och Sixten)
-
jag har varit utomlands vid 9 tillfällen:
(Jylland, Rhodos, Amsterdam, Mallorca, Barcelona, Alicante, Marmaris, Köpenhamn, Rugen, Samos)


- å sedan kommer jag inte ihåg mer...

Ett litet axplock av vad som hänt de senaste 10 åren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0