Söndag i december

Bara 2 veckor kvar att jobba sedan är jag ledig i 3 veckor. Ska bli riktigt skönt!! Efter nyår börjar jag på ny tjänst. Ska bli spännande att se vad det blir av den. Men det får jag se efter trettonhelgen. 3 veckors ledighet var det!

Julstöket har inte väl riktigt satt fart i det här hemmet än om man inte räknar med inmundigandet av glögg, pepparkakor och lussebullar. Men allt det andra kommer! Nästa lördag ska vi iväg på familjejulbord någonstans mitt ute i upplandsbygden. Just det! Vi var ju på julbord i torsdags på Skansen. Det var så där...

I lördags inhandlade vi vitvaror till nya köket och jag har också börjat kika på tapeter och kakel. Inte helt enkelt men vi är ganska överens om en tapet. Golv, tak, fönster och dörr måste vi bestämma oss för också.

En och annan julklapp har jag faktiskt inhandlat. Och jag borde ägna mer tid åt de studier jag har anmält mig till. Men jag glömmer bort dem! Känns inte så angeläget eftersom jag redan kan allt det där. Det är mest för att få en officell formell "stämpel" som jag gör det. Jag får skärpa mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0