DIF-LHF

En annan intressant match blir den på Hovet imorgon. Citys krönikör Marie Hallman skriver följande:

"Fick ett mejl från en PR byrå i Luleå. De ville berätta att Luleå kommun har köpt matchvärdskapet för matchen i morgon kväll mellan Djurgården och Luleå på Hovet.

Lulekommun har kvällen till ära även med sig 260 specialinbjudna Lulefans som ska backa upp gästerna under matchen. Låter ju kul. Men jag tror att de rödtröjade kan få lite svårt att göra sig hörda på Hovet. Jag kollade nämligen biljettläget alldeles nyss (16.15 onsdag em) och då var totalt 5 900 biljetter, vara drygt 800 i klacken, redan sålda till mestadels Djurgårdsfans...

Och inte tänker väl alla de låta sig överröstas av 260 norrbottningar? Eller?"

Som tur är kommer Per att ha kompisar hemma imorgon kväll och inga kids kommer att vara hemma, så jag får ha tv:n alldeles för mig själv och kan zappa bäst jag vill! he he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0