Ett inlägg till...

...innan jag ger mig för dagen.

Tänkte köpa biljetter till matchen Detroit - St Louis Blues i morse men satan vad dyra de var! 5 700 kr för 4 pers! Nej tack!

Hade visserligen väntat mig runt lusentappen - men inte mer än så. Fick dessutom vänta i en halvtimme trots att jag gick in precis kl 09:00 och de säger på Ticnet.se att alla hamnar "på samma starttidpunkt" oavsett om man varit inloggad tidigare. Jo tjena!

Får satsa på matchen mellan Detroit(?) - Färjestad i LLA till hösten istället. Eller Frölunda - Färjestad på Ullevi - när nu den skulle spelas...

Hur som helst är det säsongens slutspel först som gäller! Är laddad till tusen! Det märks va'...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0