Marie Lehmann *suck*

Jag har inte sett Hockeykväll på ett tag för jag vet att jag bara blir arg. Men ikväll satt jag faktiskt och tittade - förväntansfull och ivrig. Nog skulle väl Wikegård få säga något om Färjestad?

Så när Marie äntligen börjar prata om FBK-LHC-matchen sprider sig en värme i kroppen. Nu, äntligen ska de prata om de här två fantastiska matcherna LAGET har gjort på två dagar, tänker jag. Men vad säger hon? "Och hur tycker du att Linköping spelade?" LINKÖPING??! Vem faan bryr sig om det? Hon är ju helt otrolig den människan.

Men NW är en smart kille. Han vet att han får mycket kritik i sin blogg om han inte säger något om FBK, så han slängde ur sig några få ord på slutet av inslaget. Men inte var det Marie Lehmanns förtjänst inte.

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: THOWE

Jag går i Jakan, där har jag redan papper o sånt :P men man kanske kan fixa

2009-02-17 @ 13:33:52
URL: http://thowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0