Melodifest nr1

Hon är ju helt underbar, Petra Mede!

Trodde aldrig att någon skulle kunna matcha Kristian Luuk och Björn Gustavsson. Men hennes underfundiga humor är helt underbar! Och en del av hennes klänningar var helt fantastiska!

Petra Mede - Vi älskar dig!

Låtarna kan man ju ha synpunkter på förstås - och det har jag. Bästa låten var Alcazar enligt min mening. Emilias låt var bara för tråkig! Scotts dansbandslåt vet alla som känner mig vad jag tycker om. NEJ! Nej nej nej nej nej!

Skön låt med Caroline af Ugglas (vi bor ju nästan grannar!) men knappast en schlagerlåt. "Tick tock" var helt OK också. Annars är det sällan bra låtar i Melodifestivalen.

Kommentarer
Postat av: Melanie

Jaa Petra var verkligen fantastisk. Skrattade en hel del, och snygg va hon me! Låtarna va okey, men Caroline eller vad hon hette var verkligen en skräll... Hmmm

2009-02-07 @ 22:25:17
Postat av: Per

Jag gillar Petra Mede skarpt efter det här. Hon har fingertoppskänsla för landet lagom.



Grannen där skulle gjort sin Joplin-låt på engelska: "please, please, don't leave me here alone" eller hur?

2009-02-07 @ 22:31:52
URL: http://stpete.blogg.se/
Postat av: Bitta

Nä du sis, Petra Mede är smått forcerad, så det så!

2009-02-11 @ 19:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0