...och andra reflektioner

1) Publiken i Ö-vik är antingen oerhört okunniga eller också försöker de stötta sitt lag så det gränsar till dumhet. Skriker t o m när domaren dömer för hög klubba på en Modo-spelare - då menar jag inte att klubban träffar någon annan spelare utan bara tar pucken högre än man får. OK, en del skulle hävda att publiken skriker av besvikelse.

2) Sören Persson tog en del tveksamma DIF-utvisningar. Kommer det att bli så att Modo får en del tveksamma utvisningar med sig p g a Foppa? En tanke bara... Isåfall måste FBK-spelarna hålla sig ifrån utvisningbåset på lördag. Visserligen leder laget BoxPlay-statistiken men med Foppa på isen i PP kan mycket hända!

3) Verkar slutsålt i LLA till lördagen, d v s om man inte vill stå och det tror jag inte att jag vill. Skit också!

4) Mats Sundin på 3:e plats på 20-i-topp-listan. Precis som jag trodde. Som 2:a blir det Lidas och 1:a blir det Foppa. Något annat går bara inte! Men visst är det fantastiska hockeyspelare vi har haft genom tiderna i vårt lilla (capita that is) land.

Ja, det var väl lördagens reflektioner. Jo, en till! Måns gick visst vidare ikväll och Towe jublade. Gjorde faktiskt jag också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0